Wachten wachten en nog eens wachten ;) - Reisverslag uit Braşov, Roemenië van Marjolein - WaarBenJij.nu Wachten wachten en nog eens wachten ;) - Reisverslag uit Braşov, Roemenië van Marjolein - WaarBenJij.nu

Wachten wachten en nog eens wachten ;)

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

02 Mei 2015 | Roemenië, Braşov

Deze week begon al goed, zonder waarschuwing werd ineens het water afgesloten terwijl ik net stond te douchen, gelukkig had in net de shampoo uit m'n haar gespoeld toen de water toevoer stopte :)

Op maandag ochtend zijn we met Camelia naar het ziekenhuis geweest omdat ze aan 1 van haar oren slecht horend is.
Daar hebben ze in haar oren keken om te zien of er geen infectie zat wat de slechthorendheid veroorzaakte. Dit was niet het geval dus de dokter verwees haar door voor een audiogram om te zien hoe erg de slechthorendheid was na het maken van de audiogram moesten we weer terug naar de eerste dokter. Bij elke dokter is de wachttijd ongeveer een half uur dus dit was een mooie geduld training :)

's middags hadden we normale activiteiten op het centrum, de kinderen komen om huiswerk te maken en het laatste half uurtje mogen ze iets voor zichzelf doen, op de computer of iets knutselen. Deze week hebben we magneet plaatjes gemaakt met de kinderen met een houten plaatje, een servetje, lijm en en magneetje.

Donderdag ochtend zijn we naar de tandarts geweest met 1 van de moeders, ze heeft erge tandproblemen en 3 van haar tanden moesten getrokken worden. We waren netjes op tijd op onze afspraak maar ook hier is het lang wachten, toen we eindelijk aan de beurt waren kregen we te horen dat ze vandaag alleen zouden kijken en dat we maar een nieuwe afspraak moesten maken voor het trekken.
Gelukkig konden we vrijdag ochtend al terug komen om de tanden te laten trekken.

Voor het gehoorapparaat is nog veel geld nodig, aangezien een goedkoop apparaat haar niet genoeg genoeg zal helpen en een duurder apparaat ongeveer 1000 euro kost.

Mocht je hier aan willen bijdragen kun je geld overmaken naar de stichting onder vermelding van: hearing device
IBAN: RO95 RZBR 0000 0600 0799 7400
t.n.v. Asociatia Atelier Sacelean
SWIFT code: RZBRROBU
Bank: Raiffeisen Bank – Sacele Agency, Brasov

• 02 Mei 2015 - 17:59

Amoukkkk:

Leuk om te lezen mayo!
    Haha, die doktersbezoekjes doen me aan Curacao denken,
    daar waren ze ook zo "relaxed" :p waarschijnlijk zijn wij gewoon te gehaast, masr goed haha!
    Haha, moest stiekem wel lachen om het afgesloten water

• 02 Mei 2015 - 19:09

Kay:

Die titel geldt ook voor het plaatsen van je blogs, duuuuuurt lang! Haha geintje hoor. Goed bezig en veel plezier nog.

Kiss

• 03 Mei 2015 - 17:53

Anita:

Hoi Marjolein wat leuk om te lezen dat het goed gaat met je en de kinderen daar liefs Anita

• 07 Mei 2015 - 15:36

Jan En Astrid Nobel:

Dag Marjolein, even een berichtje uit Dinxpercity.
    Je lijkt je draai weer helemaal te hebben gevonden.
    Fijn natuurlijk als je voor de mensen om je heen van betekenis kunt zijn.
    Ben je nog tegen nieuwe uitdagingen aangelopen?
    We zeggen op nummer honderd een bord "te koop" in de tuin staan. Nu maar hopen dat je niet op straat staat als je terug komt. Kun je natuurlijk altijd bij ons terecht.
    Lieve groet,
    Jan en Astrid

• 07 Mei 2015 - 16:19

Marjolein:

Bedankt voor jullie lieve reacties.
    Ik heb het hier erg naar mn zin nog geen lastige uitdagingen gehad ;) kan me goed aanpassen hier.
    Jan en Astrid fijn om te horen dat ik altijd bij jullie terrecht kan ;) maar het huis staat niet te koop hoor ;) kijk nog maar eens goed het is een reclame bordje ;)