Laatste weekje in Roemenië - Reisverslag uit Braşov, Roemenië van Marjolein - WaarBenJij.nu Laatste weekje in Roemenië - Reisverslag uit Braşov, Roemenië van Marjolein - WaarBenJij.nu

Laatste weekje in Roemenië

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

01 Augustus 2015 | Roemenië, Braşov

Hallo allemaal, volgende week is het zo ver, mijn vertrek naar Nederland.
Het is moeilijk te geloven dat er echt al 4 maanden voorbij zijn gegaan, maar dat is een goed teken, ik heb het erg naar mijn zin en ga het zeker missen.

Ik heb eigenlijk niet zo veel nieuws, we hebben afgelopen 2 weken de reguliere activiteiten gehad met de kinderen, één van de creatieve dingen was dat we en fotoframe hebben versierd m.b.v. quilling. Daarna hebben we een fotosessie gehouden zodat ieder kind ook een mooie foto heeft van zichzelf om in het frame te doen.
Een andere creatieve activiteit was vriendschapsarmbandjes maken (zie foto’s)

Ook zijn we deze week 2x met Alexandra naar de tandarts geweest, de eerste afspraak was om te kijken naar haar gebit en een behandelplan op te stellen. Later deze week zijn we voor de 2e afspraak gegaan, toen zijn er 2 wortels verwijderd, omdat de tanden al zo erg aangetast waren dat alleen de wortels over waren gebleven.
Eind deze maand heeft ze nog 2 afspraken om gaatjes te vullen.

Ik zie jullie snel weer!!!

Liefs Marjolein

• 01 Augustus 2015 - 14:35

Harriët Schwiening:

Lieve Marjolein,

Wat is de tijd omgevlogen zeg! Ik wens je nog heel veel plezier deze laatste week, succes met het afronden van alles!
    Laura gaat nu zo'n beetje op weg naar Roemenië, met Junior Adventure. Ze gaat een kamp leiden. Samen met de (Nederlandse ) jongeren gaan ze klussen, een schooltje opknappen ofzo, en ook samen met elkaar activiteiten doen, stille tijd, bijbelstudie enzo. Ze heeft er ook heel veel zin in, ze gaat voor twee weken.

Liefs, Harriët (leuk om je weer gauw te zien!)

• 01 Augustus 2015 - 17:03

Ezra:

Jaaa tot snel weer! Gezellig!
    Geniet nog maar extra van het optrekken met alle mensen ( jong en oud) daar! Xx

• 01 Augustus 2015 - 20:25

Margreet:

Hoi Marjolein,

Een goed teken dat de tijd voorbij gevlogen is, je zult ze vast missen als je weer in Dinxperlo bent. Maar wat gaaf wat je daar allemaal hebt kunnen doen! Mooie foto's! Geniet nog even van de tijd daar! Groetjes aan Oana!

Liefs Margreet

• 06 Augustus 2015 - 20:49

Gerrit Van De Kamp:

Fijn om je weer in de ECG te zien. Respect voor al je werk!