Kerstactie - Reisverslag uit Dinxperlo, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu Kerstactie - Reisverslag uit Dinxperlo, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu

Kerstactie

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

24 November 2014 | Nederland, Dinxperlo

Even een korte update,
voor kerst ben in geld aan het inzamelen voor de kinderen.
Dit doe ik door armbandjes te maken, voor 5 euro leer ik je hoe je je eigen armbandje maakt en natuurlijk mag je deze dan zelf houden.
Ook heb ik op het werk een collectebus neer gezet waar mensen een donatie in kunnen doen.
Iedereen die tot nu toe al gedoneerd heeft echt super bedankt!!!
Hiermee is in totaal al bijna 300 euro opgehaald, maar er is nog meer nodig, ik zou namelijk graag alle 30 kinderen/tieners warme schoenen willen geven voor de winter, omdat veel kinderen alleen sandalen/zomer schoenen hebben.

Ook ben ik bezig met de taal leren (een hele uitdaging) maar gelukkig heb ik een goede lerares!

Na de kerst komt er weer een nieuwe blog met de totaal opbrengst van de kerst actie en natuurlijk ook de foto's dat de kinderen hun geschenken krijgen.

• 27 November 2014 - 16:30

Marian Careaz:

Hallo Marjolein

Wat goed wat je allemaal doet voor de kinderen.

• 27 November 2014 - 16:31

Marian Je Collega:

Ik hoop dat je voor alle kinderen schoenen kunt kopen.