Terug in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marjolein - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

13 Augustus 2015 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal,

De laatste week hebben we oorbellen gemaakt met de kinderen, ik heb er een aantal cadeau gekregen en ook een hele mooie afscheidskaart.
De laatste dag hebben we samen taart gegeten en leuke spelletjes gedaan.

We hebben ook vast inkopen gedaan voor het begin van het schooljaar, schriftjes potloden, pennen enz.
In september krijgt elk kind een school pakketje met de benodigde spullen.

Ook was ik uitgenodigd voor een doopdienst, het was buiten in de rivier, echt heel bijzonder om hier bij te zijn.

Ik heb een hele goede tijd gehad in Roemenië!

Dit was mijn laatste blog, ik ben inmiddels weer veilig aangekomen in Nederland. Het is fijn om weer thuis te zijn, maar ik had ook wel langer in Roemenië willen blijven ;)

• 13 Augustus 2015 - 20:59

Leontine:

Tot zaterdag! Leuk om je dan weer live te zien. Ben benieuwd naar je verhalen!

• 13 Augustus 2015 - 22:41

Margreet:

mooi Marjolein, dat filmpje van het dopen in de rivier! Fijn dat je weer thuis bent en met je gedachten ben je vast nog vaak in Roemenië ; )
    Liefs!

• 13 Augustus 2015 - 23:53

Marian:

Hoi Marjolein

Welkom thuis na een hele mooie periode in Roemenië
    Nu nog nagenieten van alles wat je mee gemaakt heb voor je weer begint
    Wat een mooi filmpje, dat je dit nog mee mocht maken,,bijzonder

Zie je gauw een keer

Gr Marian je collega

• 15 Augustus 2015 - 20:50

Louise:

fijn dat je weer gezond en wel thuis bent.
    groetjes

• 27 November 2015 - 21:15

Irmgard Schinkel:

hoi Marjolein,
    Fijn dat je weer gezond en veilig thuis bent gekomen, je zult nog wel genoeg te vertellen hebben.