Pizza eten - Reisverslag uit Braşov, Roemenië van Marjolein - WaarBenJij.nu Pizza eten - Reisverslag uit Braşov, Roemenië van Marjolein - WaarBenJij.nu

Pizza eten

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

27 Mei 2015 | Roemenië, Braşov

Het is al weer even geleden dat ik een blog heb geschreven dus ik heb weer wat te vertellen.
We zijn namelijk met de kinderen naar een pizza restaurant geweest! We konden niet met alle kinderen tegelijk gaan omdat dan de groep te groot is, dus we zijn 2x geweest. De eerste dag regende het heel hard dus hebben we binnen pizza gegeten, maar toen we met de 2e groep gingen was het prachtig weer dus we hebben lekker buiten op het terras pizza gegeten en de kinderen konden lekker spelen in de speeltuin bij het restaurant.

Het is ook leuk dat ik nu vooruitgang bij de kinderen zie, de eerste weken zag ik nog niet echt verschil maar nu ik langer met ze werk zie ik hoe ze dingen beginnen te onthouden. Bijvoorbeeld Cristi hij had erg veel moeite met de kleuren en nu na 6 weken weet hij blauw geel rood en groen al zonder moeite en ook tellen tot 5 gaat al goed en hij begrijpt ook wat 5 of 3 betekend.
Bij andere kinderen gaat de vooruitgang langzamer het verschilt per kind.

Ook zijn we wezen shoppen voor al de kinderen, dit was een hele uitdaging. We hebben namelijk voor elk kind ondergoed en sokken gekocht. Voor 32 kinderen in de leeftijd van 5 tot 16 en om dan in te schatten elke maat ze ongeveer hebben was een best lastig en dan hebben ze niet alles in 1 winkel dus na 3 verschillende winkels hadden we alles wat we nodig hadden.
Daarna de pakketjes klaarmaken voor elk kind en dan proberen te herinneren voor welk kind welk paar ook al weer was :)
maar het is gelukt!!

Op vrijdag zijn we weer naar de basisschool geweest, dit keer hebben we armbandjes gemaakt met de kinderen het resultaat was echt mooi om te zien. De kinderen waren zichtbaar trots op wat ze gemaakt hadden.

• 27 Mei 2015 - 22:46

Anouk:

Omg, ik heb de hele avond al zin in pizzaaaa
    en nu ga jij het over pizzaaa hebben, jaloeeers haha!
    Maar klinkt leuk! & leuke foto's weer!
    En zo te zien is 't weer daar nu ook wat chiller? :D

• 27 Mei 2015 - 22:55

Margreet:

Wat leuk samen pizza eten....mmmm! Leuk de foto's erbij! xxx

• 28 Mei 2015 - 11:29

Corinna:

Hey Marjolein! :) Wat leuk om te lezen dat het goed met je gaat en vooruitgang ziet! Gods zegen! :)

• 28 Mei 2015 - 19:08

Susan:

Super dat je het zo naar je zin hebt! :) xx

• 31 Mei 2015 - 09:12

Louise:

fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt en vooruitgang ziet bij de kinderen.

Geniet er nog van!

groetjes
    Gerhard en Louise

• 13 Juni 2015 - 20:33

Hadassa:

Echt leuk om af en toe eens te lezen wat je doet en wat je bezig houdt.
    Ben weer afwachtend van je volgende verslag!!
    Lieve groetjes, Hadassa

• 15 Juni 2015 - 11:51

Familie Ruth Meermann:

Hallo Liebe!!!
    wunderschön die Fotos und dein Bericht!
    du bist eine Perle Gottes, ein Segen!!!
    Verstreu noch weiter deinen segensreichen Einfluss,
    es möge dir alles gelingen und gesegnet sei dein Ein- und Ausgang jeden Tag!

Ganz herzliche Grüße von Jasmin, Joana, Reiner und Ruth Meermann aus Kleve!